.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جانشين ستاد تسيلات سفر مازندران اعلام كرد
رشد14 درصدي حضور مسافران نوروزي در مازندران
رشد14 درصدي حضور مسافران نوروزي در مازندران معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت :مولفه های حمایت از تولید ملی به اراده ملی و تلاش همه جانبه مسولان مرتبط بوده اراده ملی پشتوانه خوبی برای تولید ملی است.
به گزارش خبرنگار شمال نیوز ، هادی ابراهیمی با حضور در ستاد تسهیلات سفر مازندران اظهار داشت : در جوانان کشور اراده وجود داشته و از نظر علمی رشد و پیشرفت خوبی را در کشور توسط جوانان این مرز و بوم شاهد هستیم.
وی از حمایت مسولان در سرمایه گذاری ، گردشگری و بخشهای دیگر تولیدی خبر داد و گفت:از سرمایه گذاری که سرمایه خود را برای حمایت از تولید و کمک به اقتصاد کشور به کار گرفته است حمایت کامل خواهیم کرد.
ابراهیمی به هماهنگی اعضای ستاد تسهیلات سفر در اجرای وظایف کاری اشاره کرد و اذعان داشت:افزایش 14 درصدی حضور گردشگر و مسافر در مازندران نشان ار برنامه ریزی و هماهنگی ستاد تسهیلات سفر استان است.
معاون استاندار مازندران به ناهماهنگی تعدادی از کمیته ها در شهرستانها اشاره کرد و گفت:عدم اطلاع رسانی دقیق،افزایش قیمت کالاهای اساسی و نبود نظارت کافی ،شلوغی نانوایها از مشکلاتی بود که در تعداد محدودی از شهرهای استان مشاهده شده است.
وی با بیان اینکه فرمانداران و مدیران کل مسول نظارت بر خدمات درست به مسافران نوروزی هستند عنوان کرد:نارسایی جزئی در کار خدمات رسانی به مسافران تمام تلاش کمیته ها و مسولان ستاد تسهیلات سفر را زیر سوال می برد.
هادی ابراهیمی با بیان اینکه همه مسافران می توانند در چهارچوب قوانین و شئونات اسلامی از دریا و طبیعت مازندران استفاده کنند گفت:مسولان شهری و نیروی انتظامی از شنای مسافران در دریا جلوگیری کنند و مسافران با حفظ شئونات اسلامی به تفریح و استراحت بپردازند


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.242 seconds.